Legújabb tartalom
- A 5 Seconds of Summer visszatér Budapestre – új albummal és világkörüli turnéval!
- Hűtlenek a Radnótiban – Bergman vallomása a szerelemről és önazonosságról
- Az M! Countdown október 30-án kimarad – megkezdődött az év végi szünet
- November K-pop Releases Guide – a hónap, amit nem érdemes kihagyni!
- A Perfect Circle először Magyarországon – felejthetetlen koncert vár a Budapest Parkban!
- Újabb öt évre Szabó Tibor maradhat a Weöres Sándor Színház élén
- EXO alcsapat vesztes sorozatban: a ChenBaekXi hatodszor is alulmaradt az SM Entertainmenttel szemben
- V új szerepben: a BTS sztárja a TIRTIR globális nagykövete lesz
- Nemzetközi sztárok hozzák Verdi Aidáját a Kodály Központba
- RM adománya – átláthatósági gondokkal
Kulcsszavak
A 5 Seconds of Summer visszatér Budapestre – új albummal és világkörüli turnéval!

A 5 Seconds of Summer visszatér Budapestre – új albummal és világkörüli turnéval!
A 5 Seconds of Summer bejelentette várva várt Everyone’s a Star! világturnéját, amelynek egyik állomása Budapest lesz! Az ausztrál pop-rock banda 2026. április 24-én lép színpadra az MVM Dome-ban, hogy legújabb dalaikkal és klasszikus slágereikkel ismét elvarázsolják a magyar rajongókat.
ALLDAY PROJECT sikere: új korszak kezdődik a vegyes K-pop csoportok számára?

Az utóbbi hetekben a K-pop világának egyik legforróbb témája az ALLDAY PROJECT (ADP) elképesztő sikerű debütálása. A THEBLACKLABEL által menedzselt vegyes csoport azonnal hatalmas figyelmet kapott, és a rajongói fórumokon máris arról folyik a vita, vajon ez elindíthat-e egy új hullámot, amelyben több vegyes (co-ed) K-pop formáció jelenik meg. A legtöbb hozzászóló azonban óvatos. Sokan hangsúlyozták, hogy az ADP sikerét különleges tényezők alapozták meg: a karizmatikus Tarzzan, akit sokan a csapat „fő mozgatórugójának” tartanak, valamint a Shinsegae örökösnő Annie, aki már a debütálás előtt komoly médiavisszhangot kapott. Egy netező szarkasztikusan úgy fogalmazott:
„Vegyes csoport csak akkor tud sikeres lenni, ha van benne valaki Tarzzan szintjén. Ha az ADP-ben ő nem lenne, akkor ez csak egy gazdag, félénk csapat lenne.”
Mások szerint a nagy ügynökségek, például az SM Entertainment, sosem lépnének ebbe az irányba, mert nem illik a cégprofiljukba, míg a HYBE vagy a közepes méretű kiadók talán megpróbálnák — bár sokan úgy gondolják, egy hasonló koncepció ma már óhatatlanul az ADP másolatának tűnne. A vitában többen rámutattak arra is, hogy vegyes csoportot menedzselni különösen nehéz, hiszen egyszerre kell megfelelni a fiú- és lánycsapatok rajongói elvárásainak. Ráadásul a hosszú távú sikerhez folyamatos közönségmegtartó erő és új slágerek kellenek, nem csak a debütálás körüli hype. Az ADP esete különleges volt: minden tag már ismert vagy figyelemfelkeltő háttérrel rendelkezett, így a csapat már induláskor a középpontba került. Ahogy egy hozzászóló fogalmazott:
„Ez most működött, mert a vegyes csoportok piaca üres volt, és egy chaebol örökösnő debütálása óriási figyelmet keltett. De ez nem azt jelenti, hogy bárki képes lenne ugyanezt megismételni.”
Bár sokan kételkednek, hogy a közeljövőben több sikeres vegyes K-pop csapat születik, egy dolog biztos: az ALLDAY PROJECT megmutatta, hogy a megfelelő felállással és történettel a co-ed koncepció igenis képes berobbanni a köztudatba. Hogy lesz-e ebből trend, azt már a következő évek döntik el.

