Legújabb tartalom
- A 5 Seconds of Summer visszatér Budapestre – új albummal és világkörüli turnéval!
 - Hűtlenek a Radnótiban – Bergman vallomása a szerelemről és önazonosságról
 - Az M! Countdown október 30-án kimarad – megkezdődött az év végi szünet
 - November K-pop Releases Guide – a hónap, amit nem érdemes kihagyni!
 - A Perfect Circle először Magyarországon – felejthetetlen koncert vár a Budapest Parkban!
 - Újabb öt évre Szabó Tibor maradhat a Weöres Sándor Színház élén
 - EXO alcsapat vesztes sorozatban: a ChenBaekXi hatodszor is alulmaradt az SM Entertainmenttel szemben
 - V új szerepben: a BTS sztárja a TIRTIR globális nagykövete lesz
 - Nemzetközi sztárok hozzák Verdi Aidáját a Kodály Központba
 - RM adománya – átláthatósági gondokkal
 
Kulcsszavak
A 5 Seconds of Summer visszatér Budapestre – új albummal és világkörüli turnéval!

A 5 Seconds of Summer visszatér Budapestre – új albummal és világkörüli turnéval!
A 5 Seconds of Summer bejelentette várva várt Everyone’s a Star! világturnéját, amelynek egyik állomása Budapest lesz! Az ausztrál pop-rock banda 2026. április 24-én lép színpadra az MVM Dome-ban, hogy legújabb dalaikkal és klasszikus slágereikkel ismét elvarázsolják a magyar rajongókat.
Bájos gyűjthető figurák, avagy a Sonny Angel

A Sonny Angel figurák apró, angyalszárnyas kisbabák, akik különböző aranyos fejfedőket viselnek – állatokat, gyümölcsöket, virágokat vagy akár szezonális témákat megidézve. Ezek a japán gyűjtői figurák világszerte hatalmas népszerűségre tettek szert, köszönhetően az aranyos dizájnnak, a vakdobozos rendszer izgalmának és az egyre bővülő különleges sorozatoknak. Bár első ránézésre gyerekjátéknak tűnhetnek, valójában felnőttek is előszeretettel gyűjtik őket, hiszen tökéletesen beleillenek a nosztalgikus és esztétikus trendek világába. De honnan indult ez a különleges figuracsalád, és miért lett ekkora kultusza? Nézzük meg!
A Sonny Angel története:
A Sonny Angel figurák Japánból származnak, és a Dreams Inc. nevű cég alkotta meg őket 2005-ben. Első kollekciója a "Sonny Angel Mini Figure" sorozat volt, amely azonnal nagy sikert aratott.A figurák eredetileg talizmánként készültek, hogy szerencsét és vidámságot hozzanak a mindennapokba, de hamar népszerű gyűjtői darabokká váltak. 
A dizájn egyszerű, mégis szerethető: egy apró, angyalszárnyas baba, amely különböző tematikus fejdíszeket visel – állatok, gyümölcsök, zöldségek, sőt, még édességek is inspirálták az egyes sorozatokat.
A gyűjtés varázsa:
A Sonny Angel figurák gyűjtésének egyik legizgalmasabb része a vakdobozos rendszer. Ez azt jelenti, hogy a vásárlók nem tudják előre, melyik figurát kapják, így minden egyes csomagbontás egy meglepetés. Ez a titokzatosság és a ritka darabok utáni vadászat teszi különösen izgalmassá a gyűjtést.
Különböző tematikus gyűjthető dobozaik:
- 
Animal Series – állatos fejdíszek (nyuszi, panda, macska stb.)
 - 
Marine Series – tengeri élőlények (delfin, teknős, cápa)
 - 
Fruit Series – gyümölcsök (eper, banán, dinnye)
 - 
Limited Edition – különleges alkalmakra kiadott ritkaságok
(forrás: google) 
A legértékesebb figurák a titkos (secret) és limitált kiadások, amelyeket nehéz megszerezni, így a gyűjtők sokszor cserélgetnek vagy vadásznak rájuk online piactereken.
Miért ennyire népszerűek?:
A Sonny Angel figurák sikerének egyik kulcsa a kawaii kultúra, amely Japánban az aranyosságra és a szerethetőségre épít. Az apró, bájos dizájnok, az édes arckifejezés és a színes, vidám fejdíszek mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a figurák olyan vonzóak legyenek, különösen a fiatal felnőttek számára, akik az aranyos dolgokat keresik, hogy kifejezzék a személyiségüket vagy egyszerűen csak feldobják a napjukat.
Emellett a vizuális trendek és a közösségi média (különösen az Instagram és TikTok) hatása sem elhanyagolható. A gyűjtők, akik szeretnék megosztani szenvedélyüket és a különleges darabokat, gyakran posztolnak fotókat vagy unboxing videókat, amelyek tovább népszerűsítik a figurákat.
A Sonny Angel figurák tehát nem csupán gyűjtögetni való kis tárgyak, hanem egy igazi kultúrális jelenséggé váltak, amik tükrözik a mai trendeket: a nosztalgia, az esztétika és az aranyos dolgok iránti szeretet.

