Legújabb tartalom
- G-Dragon turnéja 2025-ben Európába érkezik
- Matcha 101 – Gasztrokalauz kezdőknek és rajongóknak
- Múzeumok Éjszakája a Gödöllői Kastélyban – Egy este, ahol életre kel a múlt
- Közeleg a végjáték: megérkezett a Squid Game 3 hivatalos posztere
- Kispál és a Borz nyugatra megy – indul az Etetés 2025 EU-turné
- 154 álom, egy cél – bemutatkozott a Boys II Planet összes versenyzője
- Vintage gardróbvásár és adománygyűjtés a Klauzál téren
- Taeyang ragyogása töretlen – 3 perc alatt sold out a fanmeeting!
- A BTS visszatérése már a levegőben van – szó szerint!
- Aréna 2.0: ByeAlex és a Slepp ismét nagyszínpadon
Kulcsszavak
G-Dragon turnéja 2025-ben Európába érkezik

G-Dragon turnéja 2025-ben Európába érkezik
Hosszú várakozás után végre megtört a csend: G-Dragon visszatér a színpadra egy nagyszabású világturnéval! A BIGBANG frontembere nemcsak Ázsiát, de Észak-Amerikát és Európát is útba ejti, így a nemzetközi rajongók is részesei lehetnek ennek a különleges zenei utazásnak. Mutatjuk a részleteket!
Huang Zitao új oldalát mutatja meg

Az egykori EXO-tag, Huang Zitao (Tao) most egészen szokatlan, mégis figyelemre méltó vállalkozásba kezdett – saját női higiéniai termékcsaládot indít útjára Kínában.
A hír a napokban kapott nagy figyelmet, miután Tao egy élő Weibo-közvetítésben bemutatta új márkáját, amely a „Domyway” nevet viseli. A Kínában nemrég kirobbant női betétekkel kapcsolatos botrány – mely szerint egyes gyártók szennyezett anyagokat használtak – mélyen felháborította az előadót. Ez ösztönözte arra, hogy saját, megbízható márkát hozzon létre.
Tao a közvetítés során hangsúlyozta, hogy gyára 24 órás, élő CCTV-felvételt fog közvetíteni a gyártási folyamatról, ezzel is biztosítva az átláthatóságot és a fogyasztók bizalmát. A rajongóknak és nézőknek meg is mutatta a különféle „Domyway” betétmintákat, amelyek várhatóan május vagy június folyamán kerülnek a kínai piacra.
(forrás: allkpop)
A koreai netezők is gyorsan reagáltak a bejelentésre – sokan pozitívan értékelték Huang Zitao etikus gondolkodását és vállalkozói szándékát:
„Ha egyszer Kínába megyek nyaralni, veszek belőle.”
„Ki gondolta volna, hogy a régi kedvencem női betétekkel foglalkozik...”
„Egy gyár, ami 24 órás élő kamerát sugároz? Ez elég megbízhatóan hangzik.”
„Valamiért minden, amit Tao csinál, vicces, de ez amúgy menő.”
„Végül is, sosem volt rossz srác.”
„Gazdag, és etikus célokra használja a pénzét – támogatom.”
„Nagyon szereti a nőket, és ez egy korrekt módja ennek a kimutatására, haha.”
„Kipróbálnám ezeket a betéteket.”
„Tao, igaz, hogy annak idején hátat fordítottál a tagoknak, de ez már a múlt. Jó látni, hogy jól megy a sorod Kínában, kekeke.”
Bevalljuk, elsőre mi is meglepődtünk... de minél többet olvasunk róla, annál inkább azt érezzük: ez tényleg menő. Ha így néz ki egy idol „felnövése”, akkor csak így tovább, Tao!