Legújabb tartalom
- Gustav Klimt, ahogy még sosem láttad – Immerszív kiállítás a Lumiere Hallban
- Édességünnep a város szívében – Édes Napok a Bazilika lábánál
- Kortárs kaland a város szívében – Galériák Éjszakája 2025
- Növényevő – A könyv, ami megmutatja, mit jelent nemet mondani
- P1Harmony visszatér akciófigúrák és új zene a „DUH!” mini albummal
- A K-pop „bias” titka: Ki a te kedvenced?
- Baekhyun visszatér! Májusban érkezik az „Essence of Reverie” mini album
- Már előrendelhető: a Lelkek őrzője, ahol a gyilkos a múltban bujkál
- Arendelle megérkezett: varázs, zene és hópelyhek a Madách Színházban!
- Lelkesítő gondolatok a kedvenc idoljaidtól
Kulcsszavak
Gustav Klimt, ahogy még sosem láttad – Immerszív kiállítás a Lumiere Hallban

Gustav Klimt, ahogy még sosem láttad – Immerszív kiállítás a Lumiere Hallban
Képzeld el, hogy nem csak nézed Gustav Klimt ikonikus festményeit, hanem szó szerint belépsz a világukba. 2025-ben Budapesten egy igazán különleges kiállítás vár: immerszív élmény, amely a szecesszió mesterének művészetét egy teljesen új dimenzióban mutatja be – 360 fokos vetítéssel, virtuális valósággal és interaktív alkotásokkal.
Huang Zitao új oldalát mutatja meg

Az egykori EXO-tag, Huang Zitao (Tao) most egészen szokatlan, mégis figyelemre méltó vállalkozásba kezdett – saját női higiéniai termékcsaládot indít útjára Kínában.
A hír a napokban kapott nagy figyelmet, miután Tao egy élő Weibo-közvetítésben bemutatta új márkáját, amely a „Domyway” nevet viseli. A Kínában nemrég kirobbant női betétekkel kapcsolatos botrány – mely szerint egyes gyártók szennyezett anyagokat használtak – mélyen felháborította az előadót. Ez ösztönözte arra, hogy saját, megbízható márkát hozzon létre.
Tao a közvetítés során hangsúlyozta, hogy gyára 24 órás, élő CCTV-felvételt fog közvetíteni a gyártási folyamatról, ezzel is biztosítva az átláthatóságot és a fogyasztók bizalmát. A rajongóknak és nézőknek meg is mutatta a különféle „Domyway” betétmintákat, amelyek várhatóan május vagy június folyamán kerülnek a kínai piacra.
(forrás: allkpop)
A koreai netezők is gyorsan reagáltak a bejelentésre – sokan pozitívan értékelték Huang Zitao etikus gondolkodását és vállalkozói szándékát:
„Ha egyszer Kínába megyek nyaralni, veszek belőle.”
„Ki gondolta volna, hogy a régi kedvencem női betétekkel foglalkozik...”
„Egy gyár, ami 24 órás élő kamerát sugároz? Ez elég megbízhatóan hangzik.”
„Valamiért minden, amit Tao csinál, vicces, de ez amúgy menő.”
„Végül is, sosem volt rossz srác.”
„Gazdag, és etikus célokra használja a pénzét – támogatom.”
„Nagyon szereti a nőket, és ez egy korrekt módja ennek a kimutatására, haha.”
„Kipróbálnám ezeket a betéteket.”
„Tao, igaz, hogy annak idején hátat fordítottál a tagoknak, de ez már a múlt. Jó látni, hogy jól megy a sorod Kínában, kekeke.”
Bevalljuk, elsőre mi is meglepődtünk... de minél többet olvasunk róla, annál inkább azt érezzük: ez tényleg menő. Ha így néz ki egy idol „felnövése”, akkor csak így tovább, Tao!