Legújabb tartalom
- Országtorta, újkenyér és két ikonikus film a Bikás parkban
- ALLDAY PROJECT sikere: új korszak kezdődik a vegyes K-pop csoportok számára?
- Gurulj be a nyárba – jön a harmadik budapesti zenés Ride és piknik!
- I.M ideiglenesen visszavonul – MONSTA X tag hátfájdalmai miatt tart szünetet
- Apáca Show: Zárdában a disco!
- Park Bo Gum lett Korea turizmusának új nagykövete
- Back! Stage – ATEEZ Yunho új filmszerepben, iPhone-nal forgatva
- Egymilliárdos támogatással készül Szentgyörgyi Bálint első mozifilmje
- WINNER három év után újra színpadon – IN OUR CIRCLE koncert
- Blasek Gyöngyi 60 éve a bábszínház bűvöletében
Kulcsszavak
Országtorta, újkenyér és két ikonikus film a Bikás parkban

Országtorta, újkenyér és két ikonikus film a Bikás parkban
Idén augusztus 20–21-én újra megtelik élettel a Bikás park, amikor két felejthetetlen magyar film kerül a vászonra a nyár egyik legvarázslatosabb eseményén. A csillagos ég, a friss levegő, a finom falatok és a közösségi élmény garantáltan mosolyt csal mindenki arcára.
ALLDAY PROJECT sikere: új korszak kezdődik a vegyes K-pop csoportok számára?

Az utóbbi hetekben a K-pop világának egyik legforróbb témája az ALLDAY PROJECT (ADP) elképesztő sikerű debütálása. A THEBLACKLABEL által menedzselt vegyes csoport azonnal hatalmas figyelmet kapott, és a rajongói fórumokon máris arról folyik a vita, vajon ez elindíthat-e egy új hullámot, amelyben több vegyes (co-ed) K-pop formáció jelenik meg. A legtöbb hozzászóló azonban óvatos. Sokan hangsúlyozták, hogy az ADP sikerét különleges tényezők alapozták meg: a karizmatikus Tarzzan, akit sokan a csapat „fő mozgatórugójának” tartanak, valamint a Shinsegae örökösnő Annie, aki már a debütálás előtt komoly médiavisszhangot kapott. Egy netező szarkasztikusan úgy fogalmazott:
„Vegyes csoport csak akkor tud sikeres lenni, ha van benne valaki Tarzzan szintjén. Ha az ADP-ben ő nem lenne, akkor ez csak egy gazdag, félénk csapat lenne.”
Mások szerint a nagy ügynökségek, például az SM Entertainment, sosem lépnének ebbe az irányba, mert nem illik a cégprofiljukba, míg a HYBE vagy a közepes méretű kiadók talán megpróbálnák — bár sokan úgy gondolják, egy hasonló koncepció ma már óhatatlanul az ADP másolatának tűnne. A vitában többen rámutattak arra is, hogy vegyes csoportot menedzselni különösen nehéz, hiszen egyszerre kell megfelelni a fiú- és lánycsapatok rajongói elvárásainak. Ráadásul a hosszú távú sikerhez folyamatos közönségmegtartó erő és új slágerek kellenek, nem csak a debütálás körüli hype. Az ADP esete különleges volt: minden tag már ismert vagy figyelemfelkeltő háttérrel rendelkezett, így a csapat már induláskor a középpontba került. Ahogy egy hozzászóló fogalmazott:
„Ez most működött, mert a vegyes csoportok piaca üres volt, és egy chaebol örökösnő debütálása óriási figyelmet keltett. De ez nem azt jelenti, hogy bárki képes lenne ugyanezt megismételni.”
Bár sokan kételkednek, hogy a közeljövőben több sikeres vegyes K-pop csapat születik, egy dolog biztos: az ALLDAY PROJECT megmutatta, hogy a megfelelő felállással és történettel a co-ed koncepció igenis képes berobbanni a köztudatba. Hogy lesz-e ebből trend, azt már a következő évek döntik el.